dilluns, 10 de març del 2008

Gustos del sud

Com que això de vestir del sud porta cua, he decidit fer una petita aportació... jo diria que vesteixo del sud pel que fa a les bosses, algunes sabates, i samarretes...
Ja em direu què us semblen...


Haig de dir que les bosses són comprades a tres paisos diferents: la de ratlles a Àustria però feta a Hungria, la de tipus Indi a Àustria, la blava a Itàlia, la blanca i rosa, i la negra del gat a Catalunya!!!!



I les meves sabates preferides... de Camper

5 comentaris:

Finestreta ha dit...

Ale!!! QUines sabates més cuques!!! M'agraden molt! però t'aviso, si els que em comenten a mi venen a parar a tu te les criticaran segur!!! Jajajaaj, no ens entenen...

I de les bosses, em quedo amb la hippy, la que dius que és estil indi, mai n'he tingut cap i m'agraden molt!

nerona ha dit...

Si, ja he llegit com van "rajar" de les teves sabates!!!! Si passen per aquí ja les criticaran!!!! Però llavors jo crec que ells també haurien de publicar un post amb les seves sabates!!!!!

Aquesta hippy a mi també m'agrada molt... i a més a més, hi caben moltes coses a dintre... això fa que tardi molt a trobar les claus...

Anònim ha dit...

el que has ensenyat m'agrada...però una cosa jo crec que almenys a Europa anem tots a les mateixes botigues i ja vestim tots igual potser amb més o menys gust però la mateixa riba, moda, marques... no????

besets!

nerona ha dit...

Sí, potser tots vestim igual, però jo aquí no trobo pas roba!!!!!! Però si que tens raó, hi ha les mateixes marques a tot arreu!!!

nerona ha dit...

Però sempre hi ha botigues amb dissenyadors joves, i a mi també m'agrada comprar coses que no tothom portarà!!