dimarts, 15 d’abril del 2008

estic viva!!!

Sento haver desaparegut durant tant de temps, però és que no paro... serà un senyal de que les coses em van bé??

La setmana passada vaig decidir aprofitar un parell de dies de festa i baixar a Catalunya! Com estimo la Ryanair!! La veritat és que el temps no va acompanyar gaire, però si que vaig compartir bons moments amb els amics, tant al meu poble com a Bcn... on vaig passejar bastant, i on em vaig firar, perquè m'he comprat molta roba!!!!! 

M'he adonat que encara tinc bons amics, encara que ens separin molts quilòmetres, i que després de no parlar durant mesos la confiança no s'ha perdut. 
I també m'agrada conèixer gent nova, que encara que vegis que tenen un estil de vida diferent t'ho passes bé xerrant amb ells i anant de festa!!!!!! Feia molt que no anava de "festa" = que en aquest cas significa a un pub /local amb música, i que per tant tens l'opció de ballar o de xerrar amb la gent!! 


3 comentaris:

peperines ha dit...

el que fa Ryanair mai sera compensat prou,ens ha unit a tota europa a preu de bus

Anònim ha dit...

i com t'ho has fet per visitar dos llocs en només un parell de dies???

el temps, aquí, darrerament està ben boig! ahir a Barcelona va ploure, ennuvolar-se, pedragar i sortir el sol en poc més d'una hora!!! espero que a Alemanya tot sigui una mica més tranquil·let!

com van els preparatius? ja heu decidit què fareu amb els cognoms?

Finestreta ha dit...

Eiii!!! Jo ja sóc a Barcelona... Quin solet!!! :)