diumenge, 29 de juny del 2008

Resum de la setmana

Hores treballades: 12
Dies treballats: 1
Hores dormides: moltes!
Visites a algun dels llacs: 2
Hores caminades a la muntanya: 7!!!
Vegades que has fet algo amb amics: 2
Hores de sol disfrutades: MOLTES!

Com em sento?? Bé!! Aquesta setmana ha sigut una combinació entre fer el mandra, trobar amics, anar a banyar-nos i disfrutar del sol i la muntanya!!!!! 

Tot lo que no té l'hivern (si és que no t'agrada esquiar) ho té l'estiu!!!! Molt de sol i la naturalesa per disfrutar!!  

2 comentaris:

... ha dit...

Eiii m'encanta sentir i notar amb les teves paraules que estas bé!!! Ai, va bé uns dies de repós per agafar energia...

Continua així, eh!!! Ui m'has donat alegria a mi i tot.
Petons!!!!

nerona ha dit...

Gràcies!!! Jo també he passat pel teu blog i també m'ha fet alegria llegir que el viatge ha anat bé, i sentir com tens bons objectius!!!