dilluns, 12 de gener del 2009

Estic satisfeta!!

Ja he tornat de l'entrevista... bé, de fet no ha sigut cap entrevista realment, perquè no m'han preguntat res sobre per què volia canviar de feina, o per què vull treballar en aquesta empresa! De fet encara no m'han fet mai una entrevista de debò!!

Dijous hi vaig a fer una prova, a veure si m'agrada la feina i si jo els hi agrado a ells. 
Serà  en una unitat intensiva, i per tant hauré d'apendre molt. Però això ja va amb mi!!! Estic molt emocionada i contenta, perquè sembla que tinc una altra oportunitat davant meu, i com sempre no la penso desaprofitar!!! 

Gràcies pels ànims i pel suport!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Veus! Ho sabia! mica en mica, tot té un sentit i espero que tu el trobis aviat, una abraçada! Sort eh!!!

Ingrid ha dit...

aquest post mereix un gran somriure!!! de mica en mica tot es va posant al seu lloc, no?
Una abraçada ben forta!