dissabte, 7 de febrer del 2009

Emprenyada amb el món!!!!

Així és com em sentia el dijous, sí, emprenyada amb el món, o millor dit, amb tothom! I és que a vegades Déu ni do quines situacions que hem d'aguantar... 

- Molts pacients i poc personal.
- Companys de feina que de fet de companyerisme no en ténen gens ni mica, perquè mentre tu t'estàs partint l'esquena des de 2/4 de 8 del matí, ells porten asseguts fent-la petar des que han començat a treballar a les 12!!! 
De fet ja m'ho havien dit, però és que encara rebenta més quan ho vius en la pròpia carn!

A vegades agraeixo que a la feina hi hagi un madrileny, així puc desfogar-me a l'instant sobre aquests companys que em treuen de polleguera!!

Ja ho sé, ara us pensareu que de fet només em queixo, i sí, teniu raó! De fet no hi ha dia que no em queixi d'alguna cosa o una altra... De la feina, dels companys, dels amics... però és que jo sóc una inconformista!!!!

2 comentaris:

Ingrid ha dit...

Suposo que el que diré és perqué jo també em queixo bastant sovint, però encara que diguin que queixar-se només serveix per perdre energia... que bé que senta queixar-se!!! no? si una pensa que te raó va la mar de bé!

nerona ha dit...

jo evidentment estic completament d'acord!!!!!