dilluns, 6 d’abril del 2009

A gust!

Bé, ja he començat a la feina nova, i tot que tres dies (que són els he treballat) no donen per molt per donar-ne una opinió molt rigurosa, puc dir que m'hi sento a gust! 

Hi ha un bon ambient de treball, tant entre infermeres, com entre metges i infermeres! Cosa que no a tot arreu es dóna, perquè sovint no hi ha res més que una relació purament professional, i per tant no molta confiança, en canvi en aquella planta hi ha bon rollo. 

Parlen també de temes personals, i això també em sembla normal... però és que a l'altra empresa no, de fet jo era gairebé la única, i em semblava que eren molt i molt reservats, i ara veig que era potser una combinació entre ser reservat i que com que no hi ha bon rotllo, millor no explicar gaire res de la teva vida, no sigui que ho utilitzin en contra teu!!

De moment m'han fet un contracte amb un mes de prova, i llavors indefinit!! Cosa impensable en un hospital públic a Catalunya!