dilluns, 20 de setembre del 2010

Uff, quan de temps!!

Uff, quan de temps!!!!

Què puc dir de tot aquest temps que no he estat aquí? Doncs que he passat èpoques en què no he estat gaire bé, però la vida ens sorprèn a nosaltres mateixos... He fet un canvi de xip, he decidit viure a Àustria i disfrutar, intento dia a dia sentir-me bé amb mi mateixa, trucar a la gent sense pensar si molesto, si el que dic és adequat o no...

Vull ser jo mateixa, vull que els altres m'acceptin com sóc, i sobretot: vull acceptar-me tal i com sóc! Ser feliç amb mi mateixa!!!!

I haig de dir que no sempre és fàcil, i és un procés lent, però els que estan al meu voltant m'ajuden. I jo també he acceptat que aquest procés no el puc fer sola.

Endavant les hatxes!!!!
(ja sé que està escrit molt malament, però és una frase que diu un amic meu!!!!!!)

1 comentari:

Ingrid ha dit...

holaaaa!!! ben fet!! hi ha dies que tots ens agradem més o menys, però tothom te alguna cosa. en fi, jo tambè dic endevant les hatxes i no tinc ni idea de com s'escriu!!!!