dijous, 28 de juliol del 2011

angoixa per tonteries

Fa uns dies que estic angoixada a la nit, quan em vull adormir. Penso en el meu retorn a la feina, a quina planta treballaré, com seran els companys, si m'hi sentiré a gust, i sobretot si seré una bona infermera. Em capfico per tonteries, bé, tonteries no, perquè ens hi passem un bon grapat d'hores a la feina, però per altra banda són tonteries perquè són coses que no depenen de mi, i per tant no serveix de res que m'hi capfiqui.

Per adormir-me em dic a mi mateixa que fins ara sempre han estat contents de mi com a infermera, i que he tirat sempre endavant en moments difícils, com quan gairebé no parlava alemany, o no sabia com fer la documentació mèdica en alemany, o el canvi d'empresa, el fet de no voler-me quedar en una clínica petita, sinó anar a treballar a un hospital gran, on s'aprèn molt cada dia, però el nivell d'exigència també és molt elevat.

Tornar a treballar després de més d'un any serà un canvi molt important a la meva vida, però un pas necessari. Val més que de moment no m'hi capfiqui i disfruti del temps lliure!!!!

2 comentaris:

Ingrid ha dit...

jejejeje, hauriem de tenir un xip al cap que ens fes desconectar quan ens capfiquem per coses futures i que escapen del nostre control. Si estaves contentíssima abans amb la feina no te perqué canviar!!! Quin horari faràs? jornada completa?

nerona ha dit...

Si que serà un canvi Ingrid, ja que segurament no treballaré a la mateixa planta (ho sé perquè no hi ha cap noia embarassada ni ningú que vulgui deixar el seu lloc). Els horaris encara no els sé, depèn de la jefa de planta... però tant pot ser de 6.30 fins a les 15h com de 6.30 fins a les 18.30h per sort en tenim una guarderia que s'adapta als meus horaris, però només treballaré el 50% de la jornada.