dijous, 14 de juny del 2012

Dona de fer feines?

A vegades amb l'austríac ens havíem plantejat tenir una dona de fer feines, però ara mateix jo treballant al 50% i els meus horaris creiem que no és necessari. A més a més, sempre ens preguntàvem: qui fiquem a casa? Hauria de ser una persona de confiança per què sabria els nostres horaris, quan i som i quan no, etc; i jo passo d'estar a casa assentada al sofà mentre aquesta persona neteja!! Bé, això de fet no és el que us volia explicar... sinó que amb en Pau no en faria prou si vingués una dona de fer feines 1vegada/setmana, perquè m'emerda m'embrut el terra, cadires, etc constantment!!!!!! Això és el que ha fet avui a l'hora d'esmorzar! I el nen també és pintor ...

2 comentaris:

Anna ha dit...

Nerona, així és com n'aprenen :-)! Deixa'l fer, sempre i quan la vena pintora no li pugi per les parets :-D.
En quant a la dona de fer feines, segur que a Àustria també hi ha empreses, com aquí, que al contractar-les et dónen certes garanties i assumeixen responsabilitats. Per mí son uns diners súper ben invertits. És clar que si només treballes al 50% potser no cal gaire sovint...
I sobre el que m'has preguntat al bloc, ho sento però no tinc cap recomenació, a part de la pàgina web que deia en el post que em sembla prou interessant!

Anna ha dit...

Uff si cada matí és així no m'extranya que t'ho plantegis! Tot i que és una monada, no diguis que no ;)
Jo també m'he arribat a plantejar el tema però, com tu, treballo al 50% així que no sé, de moment ...