dissabte, 21 de setembre del 2013

Catalunya: els horaris

Les vacances a Catalunya m'han fet veure la de coses que he canviat en la meva rutina i que tot i que a des de fora són molt criticades m'hi he adaptat força bé. Una d'aquestes coses són els horaris que seguim; l'horari "nord-europeu" crec que segueix bastant el que seria l'horari infantil: esmorzem quan ens aixequem (pel meu gust massa aviat!!) cap a 2/4 de 8, dinem a les 12 i sopem a les 7 del vespre. I si anem bé els nens a les 9 ja dormen! Abans de tenir nens no seguiem gaire aquests horaris, també perquè jo treballava en torns de 12h i no era possible, però crec que quan els tens va molt bé. Així tens temps al vespre de descansar sense haver d'anar a dormir molt tard! Aquí les pel.lícules al vespre comencen a 1/4 de 9!!! L'únic inconvenient: les botigues, els supermercats tanquen molt aviat!! El que sobretot em va sobtar va ser que a les 11 de la nit encara hi havia nens a la plaça del poble... corrent, jugant. És una cosa que no em puc ni imaginar per en Pau! Un dia vam anar a sopar fora (a les 8 del vespre) i vam arribar a casa a les 22.30 i l'endemà estava cansat i malhumorat tot el dia!!