dimarts, 15 de gener del 2008

Veig la llum, veig el camí....

Dijous vaig anar a la capital al psicòleg, que a partir d'ara nomenaré "el meu amic argentí". Abans d'entrar a casa seva no estava convençuda de continuar la teràpia, però fa poc que hi vaig. Ja veurem com va avui vaig pensar, i sinó al final de la sessió li pregunto què en pensa... 

Vam parlar de diferents temes, vaig plorar, com sempre. De fet a mi no m'és gaire difícil plorar, però em fa vergonya fer-ho davant de desconeguts, o en "moments o llocs on no toca", i sobretot perquè la gent no hi està acostumbrada, sembla que estigui prohibit expressar el que un sent, o simplement utilitzar-ho com a un mètode per desfogar-se... i és que jo no em puc quedar les coses a dins!!!! 

Ais que ja me'n vaig per les branques  i el post m'està quedant tristot i precisament jo volia explicar que tot i que quan em va preguntar com em sentia (també es referia amb la nova medicació), jo li vaig dir que igual... però no sé, de dijous fins avui sembla que estic més positiva. 

Serà perquè el cap de setmana ha anat bé: he treballat molt, però les meves primeres nits soles han anat bé, i tot i que a la feina sempre han estat satisfets, per primera vegada jo també ho estic!!!!! Tot i que al fer l'explicació dels pacients el dilluns al matí enlloc de dir "Natrium" (Sodi) i "Kalium" (Potassi) vaig dir "Sodium" i "Potassium", i ningú va entendre res!!! I jo vaig dir tota convençuda: "Home, és llatí!!!!!" A mi no sé perquè però "Sodium" i "Potassium" em semblaven com una bona versió llatina de les nostra versió catalana... quan en realitat en alemany es diu igual que en llatí!!!!!! 
I va i després una infermera li explica al jefe dels metges... Quina vergonya!!! Es pensaran que sóc una ignorant!!! Però de fet "Sodium i Potassium" existèixen, però en anglès... 

Serà perquè diumenge vam quedar ben d'hora amb els amics per esmorzar com uns reis!!!! I veure el pis d'uns amics, disfrutar del sol.... 

Serà perquè avui hem anat a l'Ikea i hem comprat coses per decorar el pis... ja veurem com se'm dóna això de cosir fundes de coixí i de mantir viva una planta més de quatre dies!!! 

Serà perquè en dues setmanes m'he llegit un totxo que m'ha encantat: La catedral del mar!! i tinc ganes de continuar devorant llibres... 

Serà perquè torno a tenir motivacions en aquesta vida???? 

9 comentaris:

Finestreta ha dit...

La catedral del mar, genial!!! T'has llegit l'ombra del vent ja?

M'alegro que tornis a veure la llum...

He rigut molt amb això de "sodium" i "potassium", jo també en dic cada una... per esgarrifar a qualsevol, jajajaja

nerona ha dit...

No, no l'he llegit, però he estat a punt de comprar-lo un parell de vegades!!!

Altres llibres que recomanis??? (que no siguin ciència i ficció!!)

Ja em fa vergonya demà anar a la feina... i a més a més amb el jefe mèdic no hi he parlat gairebé mai, per tant em fa vergonya donar aquesta primera impressió!!!

Finestreta ha dit...

Va... si et fa tanta vergonya senyal que parles molt bé! Jo com que la cago constantment, doncs ja ni vergonya ni res... em passo el dia dient: "weisst du was ich meine?". jajajaja

I un dia, jo li explicava una cosa a un tio que treballava amb mi, i ell posava cara d'interrogant, i al final li dic: "weisst du was ich meine oder hast du keine Ahnung?". Quan em vaig adonar que sonava una mica malament ja era massa tard...

Sodium i Potassium està molt bé dona! És el mínim error que pots fer! ;)

Sobre llibres... Sóc una enamorada dels Harry Potters, i ara estic llegint "A widow for one year" de John Irving i també m'està agradant!

juditH Estradé ha dit...

Me n'alegro que et sentis millor! Jo m'estic llegint "Winter in Madrid" en anglès i m'està agradant molt. Hi ha dies que no el llegeixo perquè no vull que s'acabi. L'ombra del vent també està molt bé i Marina del mateix autor també.
I per això del Sodium i Potassium no et preocupis, pots afirmar que saps anglès ;-)

nerona ha dit...

M'heu convençut amb l'ombra del vent... al cap de cinc minuts ja havia entrat a l'amazon i l'havia comprat!!!
I també he estat apunt de comprar Los pilares de la Tierra, un clàssic que tothom ha llegit, i que corre per casa els pares, però ma mare té tants llibres que no vaig aconseguir trobar-lo... i ara li he exigit que el busqui i me'l porti al març quan em vindran a veure!!!

Jo els Harry Potters... què vols que et digui, només he vist la primera peli i no em va semblar tant malament, perqué em pensava que seria una caca!!!

Gràcies a les dues per les recomanacions!!!

menxu ha dit...

Ànims. Et seguiré llegint! :)

Ingrid ha dit...

Ostres, jo també come´ço a tenir il:lusions!! Potser eren les estrelles que ens han jugat una mala passada. M'alegro que estiguis millor.
Has llegit els pilars de la terra?

nerona ha dit...

Ingrid, jo també m'alegro que estiguis més contenta!!
No, no l'he llegit los Pilares de la tierra, i tu??
Com vas amb els teus llibres nous?? ja els has llegit??

Ingrid ha dit...

jajaja, els llibres els vaig devorar en dues setmanes!! 3 llibres. No dormia.jejeje.
Et recomano Els Pilars de la terra. De veritat