divendres, 11 de juliol del 2008

No m'agrada però..

No m'agrada enfadar-me amb els pacients però si toca el timbre 5 vegades en 15 min perquè vol més cervesa freda o ja no sap què volia...  la veritat és que em treu de polleguera!!!!!

No m'agrada que em treguin de polleguera, però com haig de reaccionar si una iaia de 93 anys a les 3.15 pm prova insistentment de passar entre la barana del llit i el llit, veus que s'ha tret la compresa molla que portava, i que s'ha pixat a terra. L'acompanyes al lavabo i en acabar vol pesar-se i anar a donar una volta per la planta!!!! 
Evidentment li he dit que no!!!! I va i es queixa dien: Tu sempre dius noooooo!!!!!! 

No m'agrada discutir-me amb els pacients, però ahir una pacient em va treure de polleguera... xerra pels descosits i jo només volia fer la meva feina... sembla que no ens vam entendre bé, i jo li vaig dir que el que deia no era veritat. Resposta: vaig conèixer una infermera italiana que tampoc podia dir "ü". 
Malauradament li vaig contestar: Puc parlar 5 idiomes, però no puc dir ü, però no em sembla que sigui tant important!!!!! 

M'encanta tenir tres dies de festa i no veure els pacients. Aquesta nit no podia amb ells!!!!!!