dilluns, 28 de juliol del 2008

Per fi

Per fi ha arribat el dia 28.07.08. 
D'aquí a menys de 6 hores estarem assentats en un avió direcció Creta. Ens esperen 14 dies de divertiment, descobrir un nou país, una nova cultura, bon menjar... 

Espero deixar enrera tot l'estrés i el mal rotllo. Espero d'aquí un temps poder dir que aquest estiu he canviat la meva vida i he après a acceptar-me tal i com sóc, i que dins aquest ésser també hi ha coses bones!! 

Bé, simplement dir-vos que si puc des de terres llunyanes potser actualitzaré, però sinó, ens veiem en 15 dies!!!! 

BONES VACANCES!!!

4 comentaris:

... ha dit...

Disfruta-ho a tope!!!! Cada moment perquè realment te'ls mereixes. Que em sembla que no t'ha estat fàcil arribar fins aquí.
Agafa molta força i passeu-vos-ho mooooooolt rebé.
Ens veiem!!!!!!

peperines ha dit...

que guapo Creta,jo vaig estar fa anys a Heraclio,Knosos i phestos,val la pena

Finestreta ha dit...

Nerona!!! Us heu casat ja doncs?!?! Jo sembla que torno a reaparèixer per aquí... Espero que tot vagi molt bé per terres gregues, jo fa poc que n'he tornat!

peperines ha dit...

eiii que fa 30 ja