dimecres, 27 d’octubre del 2010

Aquest any no pillaré!!!

La tardor ja és aquí i l'hivern s'acosta... ja hi ha hagut les primeres nevades a uns 800 metres d'altitud. Tot i que encara tinguem dies assolellats ja que la boira/ i els dies grisos són el paisatge habitual sobretot del mes de novembre i desembre, les temperatures no són gaire agradables i una lluita dia sí, dia també amb aquell "carraspeig" a la gola que fins ara no es pot definir com a costipat!!!!! I espero que no em costipi, perquè quan estàs embarassada no et pots pendre res!!!!!!! ufffff, i jo que quan tenia mal de cap ja em prenia una pastilla... serà que no sóc gaire soferta!

I de moment intento evitar els refredats amb moltes vitamines, sobretot ara que han arribat els primers cítrics de València!!!!!
MMMmmm, a vegades estic contenta i tot que l'austríac sigui un fan de tots els electrodomèstics haguts i per haver-hi... o sigui que ara hi ha gairebé ració diària de suc naturals, els de la foto: suc de taronja, mango, pastanaga i llimona // suc de taronja, mango i poma.

2 comentaris:

Anna ha dit...

El suc de taronja, mango i poma ha d'estar boníssim!!

L'any passat no vaig pillar ni un cop però aquest ja en porto un ... ais, espero que no siguin dos!

nerona ha dit...

Sí, el suc està boníssim!!!!
Jo des que sóc aquí no he pillat mai (un petit costipat, però no m'he hagut de quedar mai a casa amb febre- que jo recordi!), però bueno, a vegades tampoc no depèn de nosaltres...

Aquí encara no ha fet fred de veritat... jo espero no pillar tampoc, i sinó ja ho saps: VITAMINES!!!!