dimarts, 16 de novembre del 2010

Avui no és millor que ahir

No, avui no estic millor... he dormit poc i fatal... només us diré que a les 2h de la matinada estava mirant l'entrevista a la Carulla del convidat...
Encara porto el pijama, he dinat fa mitja hora, i no estic gens ni mica motivada per aixecar-me del sofà.

Ma mare m'ha escrit un mail (és que tinc una mare molt moderna jo!) i m'ha dit que està molt agobiada per diferents coses, i que no m'ho volia dir... i a més a més el meu embaràs, la distància... bé, que li sap greu que estigui ofesa.
I a mi també.

I d'aquí a 4 dies és el meu aniversari i com sempre no em fa il.lusió. I aquesta vegada no estarem a Salzburg, marxem 3 dies a Viena. I tinc por que sigui tant horrorós com fa uns anys a Londres. Vull poder disfrutar d'aquest viatge, però en aquests moments no sóc cap bona companyia. I estic trista.
Serà l'embaràs? no ho sé. Però jo vull que aquesta tristesa marxi i pugui tornar a disfrutar de la meva vida.

2 comentaris:

Ingrid ha dit...

nO PENSIS QUE EL VIATGE HA DE SER COM EL DE LONDRES. Que portis uns dies trista no vol dir que ja tornis a estar malament. I si et ve de gust aestar al sofà... aprofitaaaa.
I pel que fa la teva mare, les filles amb les mares ens barallem sovint però sempre acaba bé. A més és millor explicar què és el que et fa mal encara que tu tambè en facis perquè així et poden entendre¡t millor.

nerona ha dit...

Merci Ingrid! Ja estic millor! He estat tres dies "hivernant" per casa, però per sort ahir vaig anar a un curs que m'havia apuntat i em vaig distreure!

Torno a estar més animada, i ara tampoc no crec que el viatge serà com el de Londres...

I amb la meva mare... anem fent... ara mateix parlem sovint, però la relació és una mica freda... suposo que amb els dies canviarà!

Un petonàs