diumenge, 25 de desembre del 2011

Balanç de l'any 2011

Com a molts blogs, aquest any també penso fer una mica de balanç del 2011, i també tinc alguns propòsits pel nou any...

Això és el que ha donat de si aquest any:

Al gener: en Pau va arribar a les nostres vides després d'un part molt i molt llarg; amb ell van arribar l'insomni. Sort que tot plegat ja s'ha acabat! :)

Al febrer: en Pau ens va regalar el seu primer somriure, i jo estava enfeinada donant el pit cada dos per tres! Van començar les trobades del dijous amb les meves amigues!

Al Març: vaig tocar fons i vaig pendre una decisió: que volia ser feliç, i amb l'ajuda de l'austríac i dels professionals puc dir que ho he aconseguit!

A l'Abril i Maig vam estar per Catalunya, i vam disfrutar dels avis a més no poguer!! També van ser uns mesos en què em vaig retrobar amb les meves amigues!

Al Juny: va arribar la calma emocional, més trobades amb les amigues del dijous i començava a pesar una mica més!

Al Juliol: em vaig dedicar temps a mi mateixa fent un curs de fotografia, començava la recerca d'un terreny per fer-nos una casa, i encara "estamos en ello"!

A l'Agost: intentava combatre els quilos de més anant amb el croozer i cuinant algunes de les receptes de la Sasha Walleczek!

Al setembre: tornàvem a Catalunya, vam cel.lebrar l'aniversari del meu pare, vaig anar a un casament i també vam anar de festa major!

A l'octubre: en pau ja volia començar a caminar i vaig començar a preparar la meva tornada a la feina!

Al Novembre: Nova York, celebrar els meus 30 anys, les primeres passes d'en Pau tot solet...

Al Desembre: en Pau ja camina ben decidit! Ja sé a quina planta treballaré, i continuo lluitant contra els quilos de més!!!!

Això és el que ha donat de si aquest any, i a final d'any també arriben els nous propòsits:

- posar-me a dieta: vull aprimar-me 8kg!
- fer esport més sovint: ja he quedat amb dues persones per anar a córrer amb regularitat!
- m'he apuntat a classes de ioga, només em falta que em confirmin la meva inscripció!
- comprar un terreny i planejar la casa! Sembla que potser podrem comprar un terreny a una tia de l'austríac!! Una parcel.la central, podem triar quants metres quadrats volem, i no tindrem concorrència!! Pinta molt bé!!

Us desitjo a tots plegats unes bones festes i un bon cap d'any si no us torno a escriure...

Fins aviat!

2 comentaris:

Finestreta ha dit...

Bones festes i bon cap d'any per tu també!

Felicitats pel terreny!!! M'alegro de veure que finalment ho podreu tirar endavant!

I compte amb els Kg, vols dir que te'n sobre 8!??!?! Jo també n'he guanyat un parell aquest mes, però ja els pedré després de festes tu...

nerona ha dit...

Finestreta, al final lo del terreny no sé com acabarà... la tia de l'austríac i la seva família són molt complicats, i sembla ser que no és del tot segur!! :(

8-10Kg m'he engreixat des que vaig parir!!! No em sento còmode amb el meu pes en aquests moments. Intento no estressar-me, i penso que el que haig de fer és menjar bé i fer més exercici i que ja els perdré quan deixi un dels medicaments, i per sort no falta gaire temps per poder-los deixar!