dimarts, 27 de desembre del 2011

Christkindl

A Àustria el dia 24 de desembre a la nit qui porta els regals és el "Christkindl", que seria literalment el nen Jesús, tot i que tothom associa el nom amb la imatge d'un nen/a ros amb un vestit blanc i amb ales, per tant més aviat com un angelet.

Ahir vam cagar el tió amb en Pau, pobret no s'enterava de res, i fins i tot diria que va ser massa per ell això de veure tants regals de com i volta, tot i que hem intentat comprar pocs regals i que siguin educatius.

A mi el Christkindl m'ha regalat un val per un massatge i un val per un curs de ioga!!! Em sembla que ja us ho havia dit que m'havia apuntat a un curs, només em falta la seva confirmació! I el tió em va portar la sisena temporada de grey's anatomy i moltes coses de la marca japonesa MUJI!! I a vosaltres us han cagat moltes coses el tió?

1 comentari:

Ingrid ha dit...

Jajaja, el áe .més m'ha fet gràcia són els regals Muji!! A mi també m'encanten!!