divendres, 14 de març del 2008

Per xula, jo!!!!

Ara tenim una pacient que és "de armas tomar!!". Parlant clar, que fa el que li dóna la gana, que ella és la que en sap més, i ai de tu que li portis la contrària!!! 

La setmana passada apareix a les 4 de la tarda i diu si per sopar li podem portar un te amb rom!!! Que creu que s'està refredant i que això l'ajudarà!! I evidentment li vaig dir que no, que estava prohibit l'alcohol a la clínica, però que si volia podia anar ella mateixa la cafeteria que hi ha abaix. Ah, no, que es costiparia!!! 
I em va deixar anar que si es costipava seria tot culpa meva!!! (Dit amb to acusador!!!)

I avui al matí hi he tornat a anar... Necessitava fer-li una extracció de sang... i evidentment no m'ha deixat, perquè només es deixa punxar per dues persones de la clínica. He trobat però una alternativa, sense haver-la de punxar, però m'ha "advertit" que si li feia mal em feia "picadillo"!!!! 

I per xula jo que li he respost: "Sí, si, però s'esperi fins dilluns que encara no he dormit i tinc el cap de setmana lliure!!!"

4 comentaris:

Finestreta ha dit...

Jajajajaja, només li falta dir-te "botones"!!!

peperines ha dit...

santa paciencia

... ha dit...

Hola de nou Nerona!!!
Vaja amb la clientela, es deuen pensar que estant amb un hotel a tota pensió!!! I com et diu PEPER paciència i agafar-s'ho amb bon humor, de vegades una broma és la millor arma per trencar aquestes xuleries. Sort!!!!

Ingrid ha dit...

jajaja, sembla un episodi de House! molt bé! així m'agrada!