dijous, 18 de desembre del 2008

Ja està fet!!

Ja m'he decidit... després de comentar-ho amb molta gent, i que tots m'animéssin a fer-ho... he enviat el meu curriculum a SALK. El que va fer que em decidís va ser que una amiga em va preguntar si m'interessaria la feina si fós en un hospital de Girona o Barcelona, i evidentment vaig respondre que si!!! 
Jo sóc un cul inquiet, i encara molt jove: necessito apendre molt i molt encara!!! No estic satisfeta amb la meva vida laboral!!!!!

Ara a veure què passa!!!!

De moment ja estic de vacances fins al cinc de gener!!!!!!! I de fet, haig de dir, que avui és nadal a casa meva... de fet només perquè jo estaré a Catalunya i el meu marit a Àustria. I jo li vull donar el seu regal... 

2 comentaris:

Ingrid ha dit...

Ànims!!!!!!!! i quan us reuniu? ell deu venir més tard, no?
Molts sort a la nova feina que segur que et donaran

peperines ha dit...

Com l'hi deia la vaca al bou,Bon Nadal i feliç Any Nou
i sort