dimecres, 26 d’octubre del 2011

A mig gas

Ja hem tornat de Catalunya, però ara som a casa dels sogres, que després de 5 setmanes, també tenien ganes de veure en Pau! per tant encara anem a mig gas!

Avui és festa a Àustria, i demà ja tornem a Salzburg. Jo em pensava que aquests dies a casa dels sogres ens servirien per tirar endavant el projecte "comprar un terreny", però sembla que ara hi ha algun altre terreny interessant, coses encara per decidir a l'ajuntament... que va per llarg, vaja!

I ahir em vaig posar en contacte amb una amiga i va i em diu que està ingressada en un centre psiquiàtric. Jo sabia que de tant en tant estava molt malament, però de totes maneres m'ha sorprès, sobretot quan m'ha dit que si la volia anar a veure seria millor d'aquí a 1-2 setmanes; això vol dir que va per llarg, que és una cosa seriosa. I em preocupo. Penso en com la puc ajudar; penso en el meu passat, en quan jo també vaig tocar fons, i només li desitjo que trobi el camí per ser feliç tal i com jo l'he trobat.

4 comentaris:

Anna ha dit...

Benvinguda maca! :)

Ostres això de la teva amiga ... però sempre s'ha de pensar en positiu (tot i que de vegades costi) i segur que anirà bé :)

Anna ha dit...

Et trobàvem a faltar! Aviam si escrius més sovint.
La teva amiga, almenys sembla que s'ha posat en bones mans... El primer pas és reconèixer que es necessita ajuda.

Montse ha dit...

Hola!
Que bé q has tornat! Fa temps q et segueixo però no t´havia escrit mai.I ara et vull dir que a l´agost vaig ser a Salzburg i em va encantar.
Escriu més sovint, eh?
Montse

nerona ha dit...

A veure si és veritat i a aquesta amiga meva li van millor les coses!

Intentaré escriure més sovint!

Benvinguda Montse!2