dissabte, 24 de novembre del 2007

Tornar a començar

Jo ja en tinc un altre de blog, però vaig caure en l'error d'esbombar-ho a tort i a dret entre familiars i amics, que encara que no comentin res, sé que em llegeixen.

Necessito tornar a començar, tenir un lloc on poder escriure, desfogar-me, però espero que tot el que escrigui no sigui negatiu, tot i que en aquests moments no estigui passant un dels millors períodes  de la meva vida... 

Períodes... aquest període ja dura un parell d'anys, tot i que fins ara no me n'hagués adonat!!! Com sempre vaig intentar fugir de la realitat... però sembla que el meu cervell està cansat d'aquest joc, i em vaig derrumbar, com em passa cada un parell de mesos... i puc dir que tot i estar en una ciutat fantàstica vaig passar el pitjor aniversari de la meva vida... plorant als museus, muntant numerets pel carrer.... 

Déu meu, quina vergonya ara que hi penso!! 

I aquesta vegada no puc continuar igual, haig de fer alguna cosa per intentar canviar aquesta sensació de soledat, d'estar perduda i no saber què vull fer amb la meva vida. No puc deixar passar el temps pensant que les coses canviaran per si soles, tot i que ara em senti millor. 

Perquè això és el que em passa, que després de la tempesta arriba la calma, i llavors intento autoconvencem que estic millor... però no és veritat