dilluns, 21 de gener del 2008

És dilluns, però m'és igual!!!


És dilluns, però m'és igual, perquè el cap de setmana he fet festa i he fet el gos, i no em sento culpable!!! He dormit fins que el meu cos ha dit prou i encara m'hi he tornat a girar!!! 
Ahir vam tornar a casa i tot estar més o menys en ordre. Avui és dilluns i m'espera un dia llarg, o si més no haig de fer moltes coses!!! Però m'és igual, perquè en tinc ganes!! Perquè el sol és aquí, i em dóna vitalitat!!!
També estic contenta perquè aquesta tarda bé  la C., una amiga del meu xicot, i que em cau molt bé, l'únic problema és que ara a l'hivern té una obsessió amb anar a esquiar... i si no t'agrada esquiar, gairebé  no la pots veure!!! 
La setmana es presenta moguda, un no parar fins al diumenge, però espero que no sigui estressant!!! Crec que ja he començat a deixar enrere les ganes de quedar-me a casa durant el cap de setmana... encara sóc jove i ara és quan hem de sortir!!!!!! 
Crec que jo sóc com els pintors, que ténen diferents períodes, i espero haver deixat ja enrere el període més negre de la meva vida, i hi torna haver colors vius!!! Visca el període colorista!!!!! 
mmmm... sembla que hi ha canvi de plans i la C. no vindrà!! Snif snif!!! 

Aquesta és la tela que he comprat per els coixins!!!!

I l'orquidea que des de fa una setmana dóna una mica de color al nostre menjador!!! De moment resisteix... tot i que avui li ha caigut una flor (bé, encara era capullo)!!!


Bé, després de 2 hores d'haver començat a escriure aquest post, finalment serà publicat!! He tingut problmes amb les fotos, després amb el blogger.... quin desastre!!!

Ah, per cert, la sogra em va dir ahir que portés un coixí de mostra i la tela, que ja em cosiria els coixins!!!! 

2 comentaris:

Teresa ha dit...

Veus que bé! Tot es va arreglant!

Finestreta ha dit...

Ostres quin estampat més xulo! Perdona que et digui eh, però no t'estranyis si un dia els austríacs venen a casa teva i et diuen que ets molt del sud tu... Si t'ho diuen ja saps, o per la roba o pels coixins!

Veus que bona dona la sogra? Potser és com jo i no capta les indirectes fins que una etrcera persona li explica... Pobra dona, jeje.