diumenge, 31 de maig del 2009

Setmana superada!

Semblarà una contradicció, però estic contenta perquè he superat una setmana en què tenia molt temps lliure!! Per alguns això deu ser alguna cosa positiva, i de fet ho és, però jo sempre he tingut els meus baixons quan tinc un parell de dies de festa a la feina!! I aquesta setmana només he treballat dissabte de nits... apart d'un parell de cursets, però al final només van ser 6 hores...

I estic contenta perquè no m'he avorrit, he disfrutat d'alguns dies de bon temps i he sortit a l'aire lliure... i m'he adonat que estic millor (no vull dir-ho molt alt!), i que he trobat aficions que em motivin: FAIG MITJA! (Knitting en anglès!). Aquí és una cosa ben normal, perquè els nens ho aprenen a l'escola, quan tenen sis anys, però jo almenys no n'havia après mai, i ara hi estic ben ficada!! Ja he tret 7 llibres de la biblioteca especialitzats en aquest tema! 

De moment estic fent una bufanda per mi... però ja tinc algunes pròximes idees, només em falta entendre aquest vocabulari tant específic, i a sobre en anglès/alemany!




3 comentaris:

Ingrid ha dit...

JEJEJE, AQUESTES COSES ENGANXEN, JO VAIG COMENÇAR AMB EL PUNT DE CREU I NO PUC PARAR!

nerona ha dit...

Tens tota la raó!! Jo també vaig passar aquesta fase quan tenia uns 14/16 anys... i juntament amb la meva mare vam decorar una cinta per l'arbre de nadal!!! Ara mateix no sé si seria capaç de fer-ho jo sola... potser és com anar en bici i un no ho oblida mai!!

Enkeli ha dit...

Ostres!! quina xulada de bufanda!! el punt és molt maco, és fàcil de fer??