dimecres, 27 d’octubre del 2010

Coses a les que hauré de renunciar

Fa unes setmanes vaig anar a dinar amb dues amigues que ténen nens petits, un té 14 mesos i l'altre 8 mesos. El dinar va estar bé, vam anar a menjar a un asiàtic, i va ser interessant observar les mares amb fills, i vaig pensar que hauria d'escriure un post sobre les coses que m'han dit i altres que he observat a les quals hauré de renunciar al tenir una criatura petita.

A veure... llista de coses a les que hauré/haurem (sí, sí, l'austríac també pillarà!!) de renunciar

1. A dormir moltes hores i fins tard: això ja m'ho han deixat tots els pares ben clar!! Que hem d'aprofitar el temps que ens queda per dormir molt i molt!!! Perquè llevar-te a les 10h del matí d'aquí a uns mesos serà impossible, i estarem contents quan diem que hem dormit fins a les 7!!!!!!! També es veu que els pares es tornen una mica com els japonesos, i aconsegueixen dormir profundament en qüestió de pocs minuts!!!!!

2. A menjar calent: això m'ho van dir aquestes dues amigues... Es veu que quan has acabat de cuinar i tens el plat calent a taula, la criatura ja es torna a despertar!!!!!! uffffff!!

3. A beure/menjar el que tu vulguis sense que el teu fill t'ho hagi merdejat abans!!! L'amiga amb el fill de 14 mesos bevia un suc de poma... pel got i van passar uns bastonets asiàtics, 2 o 3 rodanxes de cogombre, apart de les babes de la criatura... mmmm!

4. A fer els horaris que vulguis! Sobretot quan són petits depèns dels horaris dels teus fills: a quina hora mengen, que si els has de banyar.... Però dintre de tot espero que siguem bastant flexibles! Tot i que em sembla que anar al cine se'ns haurà acabat durant un parell de mesos!!!

4 comentaris:

Anna ha dit...

dos mesos per anar al cine? Em sembla que ets molt optimista!!! :-D
Altres coses a les que hauràs de renunciar: anar a la perruqueria, llegir un llibre amb tranquilitat, tenir una conversa de més de 10 minuts sense interrupcions, parlar d'altres coses que no siguin dormir, menjar, caques, pes...

nerona ha dit...

Si bé, amb això d'un parell de mesos no em referia exactament a 2 mesos, si que penso que mig any potser és més realista!

Si que m'ho pintes malament anna!!Això de llegir llibres també tens raó, em sembla que si tinc temps "lliure" potser només voldré dormir!

Ara ja no puc dormir gaire bé, i penso com ha de ser estar a la recta final de l'embaràs amb una altra criatura petita... uff.. bé, primer a veure com ens va amb el primer fill, i llavors ja parlarem dels altres!

Ingrid ha dit...

ai, ai, ai, nerona que és això el que ens esperaaaaaaa.

nerona ha dit...

Sí Ingrid, però ara ja és massa tard per fer marxa enrere!! :)