diumenge, 31 d’octubre del 2010

Propaganda electoral

Vaig flipar fa uns dies quan vaig obrir la bústia i hi vaig trobar propaganda electoral per les eleccions al parlament català del novembre!!!

Jo m'esperava una carta del consulat amb totes les butlletes i amb la informació necessària per poder votar, però no m'esperava que arribé propaganda del PP de Catalunya directament adreçada a mi aquí a Àustria!
La propaganda de fet és especialment feta per als catalans que viuen a l'estranger... i et diuen que aposten per coses com la tarjeta sanitària per als catalans residents a l'estranger, parlen de beques d'estudi, de les pensions...




Jo de fet encara no he votat mai des que sóc a l'estranger, i aquesta vegada tampoc no sé si ho faré, perquè estic molt desconectada de la política en general. Sí que llegeixo el diari cada dia (en versió digital, per sobre, només els articles que m'interessen) però en aquests moments no m'interessa gaire ni la política catalana/española ni la austríaca... Perquè de què em serveix votar a Catalunya/Espanya si de fet ja no visc allà i no sé si mai tornaré, o sigui que no regeixen per mi, no fan coses directament per mi... tot i que sí que ho fan directament per la meva família, amics i pel meu poble, perquè Catalunya sempre serà casa meva. I a Àustria al no tenir la nacionalitat austríaca només puc votar a les eleccions locals; en part ho entenc que no em permetin votar al parlament, però de fet visc aquí, pago els meus impostos aquí, ells hauríen de fer alguna cosa per mi, i jo hauria de tenir el dret a decidir! Però m'és igual, perquè de fet tampoc no segueixo la política austríaca...

I vosaltres, els que residiu a l'estranger, heu rebut propaganda electoral? Esteu inscrits al consulat español al vostre país d'acollida? Heu votat alguna vegada?? Us interessa més la política catalana/espanyola o la del vostre país d'acollida??

2 comentaris:

Anna ha dit...

Ostres...fa una mica de "grima" això de que el PP et pugui trobar siguis on siguis ... jajaja

nerona ha dit...

Exacte!! Precisament els del PP!!! Estic per trucar al consulat espanyol i preguntar si els partits polítics ténen accés a les dades dels residents a l'estranger!!! I dir que no vull que sigui utilitzada la meva adreça sense el meu consentiment!!!!!!