dilluns, 1 de novembre del 2010

El que han donat de si aquests últims tres dies...

Aquest cap de setmana llarg hem decidit quedar-nos a Salzburg, tot i això podem dir que hem sigut bastant culs inquiets i no ens hem quedat gaire a casa, ja que no ha plogut ni un sol dia, i hem gaudit del sol en general... I el temps ha donat bastant de si...

-El dissabte a les vuit ja m'havia aixecat, ja que últimament no trobo cap posició còmode al llit durant més de 2-3h, i a quarts de nou em trobava al supermercat comprant taronges! No us podeu imaginar la de gent que hi ha el dissabte a primera hora al supermercat... No ho entenc, jo estaria al llit!!!! Després vam tornar a sortir amb l'austríac i ens vam trobar una veïna a l'escala que ens va preguntar si tindriem una criatura... I nosaltres no només li vam confirmar la notícia, sinó que en una conversa de com a molt 3 minuts li vam dir com es diria, quan vindria al món... I és que si no sabeu com dir-li als vostres veïns que esteu embarassades, només heu de deixar la caixa del llit que heu demanat per internet uns quants dies a baix, a la vista de tothom!!

Després vam anar a donar una volta per la ciutat, i ens vam passar la tarda fent Sushi! Vam apendre a fer sushi d'una amiga veneçuelana que és cuinera, però com que sóc un cas he perdut la recepta... però avui en dia no és un gran problema... hi ha mil receptes a internet, i hem de dir que aquesta vegada la vam clavar amb l'arròs, ja que va quedar sencer (la penúltima vegada va quedar a trossets). I també estic contenta del tall de salmó que vaig comprar!!! Ens vam posar les botes!!!! Ara, és una feinada!



- El diumenge al matí me'l vaig passar a la cuina fent mandonguilles amb pèsols i sepia (que la vaig comprar congelada). Últimament m'ha agafat la vena de cuinar i vaig provant noves receptes de llibres o bé recupero les típiques receptes tradicionals catalanes, i és que fa poc vaig comprar una cassola grossa que va bé amb els fogons elèctrics! Jo fins ara tenia una cassola de terra, però és incompatible amb aquests tipus de fogons i per tant ens haviem despedit dels rostits i de les mandonguilles!!

I a la tarda aprofitant els últims rajos de sol i també els últims dies de tardor vam sortir a passegar en direcció a Hellbrunn, i vam poder fer algunes fotos precioses com aquestes:




- I avui dilluns hem anat a caminar una miqueta i hem fet el "Mühlenweg in die Plötz", o sigui, hem fet una excursió pel "camí dels molins en el Plötz", on hem pogut veure uns 4-5 molins d'aigua i unes cascades molt maques!!
Hem acabat la nostra passejada d'unes dues horetes trobant uns quants rovellons!!!!! Aquí la temporada de bolets és de juny fins al setembre, i els que més es troben són rossinyols... seguraments ens els menjarem al vespre passats per la paella amb all i julivert!!

3 comentaris:

Ingrid ha dit...

mandonguilles amb sèpia i pèsols??? Waw!! quina gana!
jo de cuinar res de res!!! quina enveja que em fas!

Anna ha dit...

Et dic el mateix que l'Ingrid :)

Per cert, com es dirà? ^^

nerona ha dit...

Ara m'ha agafat la vena tradicional!!!! La veritat és que no és gaire difícil!!!! Però apart d'això i de les típiques receptes amb pasta/arròs, poca cosa més: la típica truita de patates, i alguna recepta austríaca fàcil! Ara vull provar de fer postres típics austríacs però de moment el forn i jo no ens entenem gaire bé... o potser només sóc jo, que sóc un desastre :)

El nen es dirà Paul oficialment, però jo li diré Pau, que és la versió catalana i és el que em surt espontàniament!