dimecres, 18 de juny del 2008

Preparatius (II)

Bé, no és que sigui una experta en futbol, però jo vaig trobar avorrit el partit entre Àustria i Alemanya, així que vaig marxar de la cerveseria on estàvem, i al final de la primera part me'n vaig anar cap a casa!!

I des d'ahir que hem començat a organitzar coses per al casament... Ahir vaig anar a comprar amb la meva mare el que en diriem un "picardies" o algo sexy per la nit del casament, i llavors vam anar a fer la prova de la perruqueria!

I la prova de maquillatge... una merda!! Perquè la maquilladora estava malalta, i per tant va intentar fer-ho la perruquera... A mi no em va semblar molt professional que no em preguntés si ja portava maquillatge per netejar-me la cara, després enlloc d'hidratar-la, ja m'hi fot el fondo de tinta, però sense tapar les ulleres...i li dic lo de les ulleres i ho posa sobre el fondo de maquillatge... 

Uis, ja li vaig dir, mira, el pentinat si, però el maquillatge no!! Al final hi tornaré a anar un dia quan hi hagi la maquilladora!!!!

Avui: triar el pastís, segona prova del meu vestit i comprar lo que es posarà el meu xicot!!!!! 


5 comentaris:

Noctas ha dit...

Em fa gracia el teu escrit perquè jo també em caso i tot el referent a vestit i maquillatge és un misteri per mi. La Sarah no vol que sàpiga res de tot això...saludus

... ha dit...

Ahhhh quins nervis!!!! Sí, si jo no m'enfiaria de la del maquillatge, jo tampoc ho veig bé,..a més cal que et maquillin molt al teu estil i et preguntin perquè sino hi ha núvies que les veus rares perquè s'han passat amb el maquillatge.

Una abraçada Nerona!!!

Teresa ha dit...

Tu no pots comprar la roba del teu futur marit!!! ha de ser un sorpresa no??

nerona ha dit...

uis teresa, massa tard! Però és que hi ha cada cosa tant i tant lletja!!!!

A mi primer em va posar com una base de maquillatge molt dorada, i ja li vaig dir que no anava amb mi!!!

Jo no em vull sentir disfrassada!!!!

El meu xicot només ha vist el pentinat, el vestit i el maquillatge no els ha vist!!!

Ingrid ha dit...

quins nervis, no??? si el maquillatge no és del teu estil: cagada pastoret. Però no et capfiquis, si al final el dia X no et veus bé, et rentes la cara i punt. Segur que estaràs guaopíssima amb el vestit i el pentinat.
Com és això de casar-se a l'extranger? és gaire diferent que a Catalunya?