divendres, 6 de juny del 2008

Una de cal y otra de arena!

Avui (dijous) he tingut festa, i es pot dir que l'he ben aprofitat... he dormit fins tard, i després de contestar uns quans emails pendents, ens hem dutxat i hem fet una mica el ronso al llit... 
M'encanta que a vegades poguem ser tant flexibles... jo a la nit no estic gaire per històries, perquè normalment estic cansada, però al migdia o després de dinar... mmmm

Després hem anat a dinar a la ciutat i hem anat a una agència de viatges!!! La primera idea era Cuba, però es veu que al Juliol-Agost hi ha huracans... per tant ens quedarem al Mediterrani i anirem 14 dies i farem Creta i Santorini!!!! 

Avui estic contenta i il.lusionada. Penso positivament en el futur. En un futur. I el casament no m'agobia, em fa il.lusió. 
A veure quan de temps dura!

I ara acaben de marxar uns amics que han vingut a veure un partit de futbol: Àustria-Suissa, ex-jugadors de futbol i famosos dels dos paisos que s'han estat entrenant i en un programa de tv els han seleccionat i avui s'han enfrontat!!!
Per mi el partit era una excusa, jo he disfrutat de la companyia!!!! 

A vegades surt millor tot el que s'organitza  espontàniament!!!

5 comentaris:

Finestreta ha dit...

Hola Nerona!!! Últimament no escric gens perquè vaig fatal de temps, però ara tinc un foradet!!!

Espero que el casament vagi molt bé, i Grècia també, t'encantarà!!! Jo hi aniré 1 setmana, a Atenes i Spetses (una illa)!

Fixa't amb la gent, i mira de descobrir els seus costums, per mi és el millor de Grècia!

Una abraçada!

... ha dit...

Ostres que bé...viatges, a mi m'encanta pensar en viatges i em fa una il.lusió barbara preparar-los i imaginar-me com aniran...
Segur que allà, enmig d'aquell paradís mediterrani desconectareu de tot lo de la boda i disfrutareu a tope,...
Força amb lo de la boda!!!!

nerona ha dit...

uis, jo no sóc tant positiva amb el tema viatges... perquè l'última vegada, em va agafar una depre impressionant, i va ser quan vaig veure que necessitava ajuda... per tant tinc una mica de por!!!

Gràcies pels ànims!!!!

Anònim ha dit...

Les coses que no prepares sempre acaben sortint bé, perquè te les curres moltíssim. Prò les preparades... no és que surtin malament, sinó que sovint no surten com les havies preparades, cosa que no vol dir que acabin malament!

He estat llegint els darrers posts i espero que ara estaràs més animadeta!

La soledat és un sentiment molt lleig que crec que cal mantenir ben lluny, tot i que a vegades, quan se'ns ha ficat dins, és complicat! T'envio mooooolt ànims i molts petons, maca!

Ingrid ha dit...

No, no, no neronaaaa!no t'enfonsis que no val la pena dona!!! Pensa que et casaràs amb la persona que vols i de la manera que voleu. I si els seus amics no et contesten... "a otra cosa mariposa" ja els veuràs un altre dia. Vinga ànims que m'agrada veure com lluites per ser més feliç.