dimarts, 31 de març del 2009

No hi ha qui em pari!

Estic nerviosa per demà, perquè començo la feina nova, i com que treballaré 12h durant tres dies seguits vull deixar-ho tot enllestit a casa, és a dir, cuinar per els pròxims dies, netejar... 

Com sempre m'he aixecat tard, perquè ara no puc dormir menys de 10h, i en les últimes tres hores he:  

-  mirat el capítol de Ventdelplà d'ahir (no podia començar fent feina!)
- netejat el lavabo i la banyera
- fet una truita de carbassó
- fet carn picada per congelar
- Gulasch (recepta hungaresa, en aquest cas a base de ceba i carn amb paprika)

I encara em queden moltes coses per fer... 

- anar amb bici fins a la feina per saber quan temps tardo
- tornar la tarjeta de treballadora de l'antiga feina
- llegir-me els apunts de Neurologia que tinc (i que podia llegir durant les últimes 3 setmanes)
- decidir si em compro unes sabates noves per la feina o no!! i si ho faig, comprar-les abans de les 19h, perquè les botigues tanquen!