dimecres, 25 de març del 2009

Posar les coses al seu lloc!

Aquests dies en què he estat a casa m'han servit principalment per estar amb la família i els amics. No he fet res d'especial, simplement he descansat, anat a passejar i m'he trobat amb ells tot prenent un cafè a la granja del poble. 

És que sóc de l'opinió que si un vol mantenir les amistats s'ho ha de currar, i ha de decicar-hi temps, encara que sigui poc, per escoltar, per posar-te al dia, per explicar aquelles coses que no et dius per telèfon o en els mails!!

I no tot ha sigut un camí de roses... no he tingut bon rotllo amb tothom, sinó que hi ha algú que com sempre m'ha tret de polleguera, per com ens tracta, per fer-nos sentir malament (injustament en la meva opinió), i aquesta vegada he dit el que penso, sense muntar numerets ni res. I em sento millor, perquè ara mateix em sento prou segura per dir el què penso i el que sento.