dissabte, 13 de juny del 2009

Dies de descans després de la tempesta!

El passat cap de setmana em va venir a veure el meu germà amb la seva xicota (tot i que portin poc temps junts, i no vagin en sèrio, li dic així per simplificar les coses). 
I el que esperava que fos un cap de setmana alegre, de bon rotllo, fer una mica de turisme per la ciutat, es va acabar convertint en un infern i una visita per diferents hospitals de la ciutat. 

No tinc ganes d'entrar en detalls, de fet els detalls no importen. Sé que no ho va fer expressament ella, que no va planejar trobar-se malament, però a mi el que em va molestar de veritat va ser que ocultés informació i la seva manera exagerada de reaccionar!

Gràcies a Déu el dilluns vaig aconseguir enviar-los cap a Catalunya, i m'han calgut ben bé quatre dies sense treballar per recuperar-me d'aquest malson!

Ho he decidit, si el meu germà em torna a dir que vol venir li diré: MILLOR SOL QUE MAL ACOMPANYAT! 

Per cert, ja he escrit 100 posts!!!