dilluns, 1 de juny del 2009

2 mujeres y un destino

Fa cosa d'un parell de mesos parlant per telèfon amb la meva mare ens vam posar a criticar els nostres homes, que no només són les parelles, sinó també el meu germà... i com que ma mare aquest any en fa 50 i jo volia fer-li un regal especial.... 

Fem un viatge juntes! Ens n'anem a Roma!

I no sabeu les ganes que en tenim les dues... Jo primer li volia regalar un cap de setmana amb el meu pare a Venècia, però al final hem decidit que necessitem vacances d'homes!! 

I ara mateix ho acabo de reservar tot! 5 nits en una ciutat fantàstica!

I vosaltres, ja comenceu a planejar l'estiu?? Sou dels que feu vacances amb la parella, sols, amb la família? Noteu la crisi i aquest any heu decidit quedar-vos a casa??

3 comentaris:

Les Coses són com Som ha dit...

carai, Roma, quina enveja!!! Buah, em sembla que us ho passareu teta les dues!!
Doncs passejare per Praga i Portugal aquest estiu... em fa molta ilu!!

Ingrid ha dit...

Jo treballant fent lloguer de cases d'estiu a la costa brava per qui sí te vacances. Això de viure ala costa fa que no hagi tingut vacances a l'estiu des de que vaig acabar d'estudiar.
Aquest no toca viatjar. la cosa està fotuda X(

nerona ha dit...

Jo penso viatjar amb els calers del Zivildienst que em pertoquen!