dijous, 18 de febrer del 2010

Se t'ha acabat la bona vida xato!


El "Zivildienst" o objecció de consciència es va acabar a finals d'octubre i en M. va tenir molta feina fins passat nadal; i se suposa que ara té més temps per tot, que les coses han de tornar a la normalitat, hem de tornar als vells temps... i també a compartir les feines de casa!!
Per mirar de ser el més objectius possibles vam penjar com l'Enkeli en aquest post, i ara rellegint-lo m'adono que ens falten algunes tasques com "llençar les escombraries", "parar-desparar taula"...

Ah, per cert, la meva columna és la de la dreta!!!!

2 comentaris:

Enkeli ha dit...

ajjajaja ostres què bó Nerona!! Llàstima que ho veig força tard! quina ilu que provessis la meva idea! ^^ Són uns ganduls!!
Aviam com m'ho monto quan comenci a treballar de veritat, el que no penso fer és deixar-ho pel cap de setmana!

Per cert, quina lletra MÉS MACA!! :))

nerona ha dit...

Sí, la teva idea em va inspirar, i ara ja tinc arguments quan dic que jo faig més!!!!

La meva lletra és maca?? gràcies!!!!

Per cert, trobo que la teva feina ha de ser molt interessant, acostar la cultura finesa (es diu així) a les altres cultures!! A mi és que m'agrada molt aixó del contacte amb estrangers, parlar en altres idiomes... Per cert, tens la teva empresa o treballes per algú??