dimecres, 29 d’octubre del 2008

barrinant!

Fa un temps vaig llegir un article sobre "estar cremat a la feina", i de fet l'article l'enfocaven des d'un altre punt de vista: Ets massa bo per la teva feina?

No és que ara el meu ego estigui pels núvols, però si que és veritat que un pot estar cremat, cansat després de treballar 12h simplement pel fet QUE NO HI HAGI FEINA!!! I és que estar sentat la major part del dia, llegint un llibre i veient passar les hores lentament, no fa que un estigui motivat per anar a treballar!!

I aquest és precisament el meu cas... Si que hi ha dies en què hi ha feina, en què no pares, però diguem que no és gaire sovint.. i llavors em plantejo canviar de feina. Em plantejo si sóc capaç de no apalancar-me i quedar-me amb les meves vacances al nadal i a l'estiu, amb el gimnàs després de treballar, la sauna i les termes... i sobretot si parlo prou bé l'idioma!!

Ho he comentat amb algun company de feina, jove com jo, motivat, i m'ha dit que creu que és el millor que puc fer, i que per l'idioma no em preocupi!!!!! I de fet he vist que en els cursos que he fet que entenc l'idioma en un 85%-90%!

Estic insegura de si ho podré fer! I llavors penso en el que he fet durant els últims tres anys: 2 països nous, 2 idiomes, buscar feina 2 vegades... 

Això si, penso buscar alguna cosa per millorar, perquè sempre hi pot haver alguna cosa pitjor!!!! Per tant penso buscar amb calma!!!
I vosaltres, esteu contents amb la vostra feina?

2 comentaris:

Les Coses són com Som ha dit...

doncs molta sort en aquesta búsqueda, perquè es pot trobar, però no és fàcil. Per cert, de què és la feina? ah, i no et preocupis per lo de canviar molts cops de feina, em sembla que encara ho has fet poc.
Jo sóc mestra i m'encanta jeje.

Finestreta ha dit...

Jo ara mateix estic feliç amb la meva feina... I feia moltíssim temps que no em passava...

Saps nerona? Em passa com a tu, sempre penso que no sóc prou bona, que poster no podré, però quan paro i penso en tot el que he estat capaç de fer, m'adono que em dec infravalorar... Ànmis noieta, que si ho busques amb calma segur que trobes una feina que motivi més!