divendres, 3 d’octubre del 2008

Objectius realistes

A vegades penso que el que fa que estigui descontenta amb mi mateixa és el fet de ser massa autoexigent i de voler fer masses coses!!!! 
Hi ha dies en què tinc festa i vull: anar al gimnàs, anar a comprar, cuinar, netejar, planxar, descansar... 

I he vist que si em proposo petits objectius els assoleixo, i llavors penso que també puc fer això altre... i així puc assolir aquests objectius més realistes. 

Ara mateix m'estic plantejant apuntar-me a ioga o a pilates, quan ja sé que no tinc uns horaris fixes, i per tant no sé si hi podré anar sempre. 
A mi és que a vegades m'agovia això de tenir uns dies fixes a la setmana ocupats. Perquè a mi m'agrada decidir coses espontàniament: marxem aquesta setmana tres dies??? Ja sé que un curs així no és que lligui molt... 

3 comentaris:

... ha dit...

Jo aquest any he trencat amb la meva vagueria i m'he apuntat a un munt de coses.
Sentia que em privaria de fer el què vulgués, però saps el què acabava fent era estar-me a casa.
M'he apuntat a Pilates, Gimàstica de Manteniment i anglés... Ui ara no sé si acabaré petant, però em sento més activa i noto que m'he d'organitzar millor el temps.

Si t'animes amb el Pilates o ioga, ja explicaras què tal i comparem.

Petons!!!!

Finestreta ha dit...

Ostres doncs amb això sí que no sóc com tu veus?! Sempre em poso 1000 coses a fer però normalment les faig, i sinó, no em sap pas greu! jajaja

Jo ara, a part de treballar a jornada complexa i fer unes quantes hroes extra, faig alemany, gimnàs, piscina, tàndem alemany-català i intento estudiar una mica de grec! I la veritat: em torno boja...

Saps quina imatge tinc de tu?! Recordes aquell post on vas penjar fotus d'un bosc tot nevat i tu amb roba d'esport?! Doncs t'imagino corrent pels boscos nevats... I em fas enveja!!! Disfruta de la teva antirutina i fes coses diferents!!!

nerona ha dit...

Potser si que m'agrada més fer coses espontàniment... Per altra banda sembla que també em va bé estar obligada a fer algun curs perquè així aprofito molt més l'altre temps lliure que tinc, i també perquè sinó no sóc gens constant!! (sobretot pel que fa a fer exercici!!)