divendres, 17 de desembre del 2010

Esperant en ple hivern




De moment tot continua igual, en Pau continua a la panxa, i ja he arribat a la setmana 37, això vol dir que si ara naixés ja no seria un nen prematur. Segons l'últim control, sembla que no naixerà per Nadal, i em sembla bé, perquè volem anar a casa l'austríac a celebrar el nadal i no tinc ganes de parir en un hospital que no conec.

Continuo amb les classes de preparació al part, i la veritat és que són molt interessants! De moment m'agradaria tenir un part natural, sense anestèsia epidural... però com que no sé com és això de tenir contraccions no ho descarto del tot!

Porto un parell de dies una mica moixa, ja que penso en el nadal sense la família, sense la meva família. Sé que no estaré sola aquest dia, i els sogres m'han acollit molt bé, però no és el mateix; de fet nadal no ha sigut un dia gaire important per mi, "un dia com un altre", que passem en família (els meus pares i el meu germà), però tot i això aquest seran les segones festes que no passem junts i em costa acceptar-ho.
Amb l'austríac ja hem quedat que l'any que ve anirem a Catalunya, i ja tenim un tronc que serà el nostre futur tió!

I aquí estem a l'hivern més profund... en els últims dies tenim unes temperatures durant el dia d'uns -3°C, -6°C i neva gairebé cada dia! I la veritat és que m'agrada molt!

2 comentaris:

marijose ha dit...

L'any 1992, quan les Olimpiades a Barcelona vaig passar 15 dies de vacances a Austria i em va agradar molt; sobretot Salzburg, una ciutat preciosa.
En quan al teu embaràs que tinguis una hora curteta en el part i sigues molt feliç amb el nen, l'austriac i tu.

nerona ha dit...

Merci Marijose! Jo també espero que el part sigui curtet!
Jo la veritat és que abans de conèixer l'austríac poca cosa sabia d'Àustria, sabia el nom d'algunes ciutats austríaques, Mozart i poca cosa més... i ara puc dir que m'agrada per viure-hi, sobretot Salzburg, ja que és una ciutat petitona!