dimecres, 1 de desembre del 2010

L'hivern ja és aquí!

Uff... fa bastants dies que em dic que haig d'escriure alguna cosa al blog...
El viatge a Viena va anar bé! Em vaig "rallar", per variar, i ens vam discutir amb l'austríac, però a diferència d'altres vegades vam reconciliar-nos depressa i vam disfrutar del meu aniversari i del cap de setmana en general!

I potser us preguntareu què faig últimament... docns ara he passat de l'activitat frenètica del principi (endreçar coses i més coses) a relaxar-me... tot i que no del tot, perquè estic apuntada a un parell de cursos, en aquests moments estic fent:
- ioga per embarassades 1 veg/setmana
- curs de preparació al part 1 veg /setmana
- curs de japonès 1 veg/setmana

La veritat és que el curs de preparació al part resulta bastant interessant! La llevadora ens pregunta la nostra opinió, què sabem i fa que ho expliqui d'una manera molt amena! I ja hem anat a veure la sala de part... és molt acollidora! Jo que només havia vist una sala de part del Trueta de Girona i era com un quiròfan, em vaig quedar ben sorpesa amb lo acollidores que són aquí...

I el curs de japonès... el vaig començar al mes d'octubre i el volia fer perquè a Itàlia vaig conèixer uns quants japonesos i quan els sentia parlar em semblava que el seu idioma sonava molt agradable, i també els vaig trobar peculiars... i ara se'm va presentar l'oportunitat de fer un curs, però ara mateix ja no hi vaig gaire motivada... jo sempre havia sigut una bona estudiant, feia els deures, em mirava el vocabulari sovint i ara mateix ho deixo tot per l'últim dia i no estic aprenent gaire! I això que la professora ho fa molt bé, però sé que no ho podré posar en pràctica gairebé mai (tot i que tinc un viatge al japó pendent).

I ma mare se'n riu, perquè diu que som la generació dels futurs pares que fan molts de cursos... i creu que no li deixarem al nen perquè ella no ha fet cap d'aquests cursos!!! ... apart del de prepació al part he fet un curs específic sobre l'alletament (m'agradaria donar el pit fins als 6 mesos) i un altres sobre les cures ("cuidados") a l'infant: alletament, com vestir a la criatura, com banyar-lo...
ah, i també he fet un curs de cuinar amb el Wok! M'ho vaig passar superbé! 4 hores cuinant, menjant i rient amb gent molt agradable!

I apart d'això, en els últims dies també ha arribat l'hivern per aquí... això no només vol dir fred, sinó també: NEU, NEU, i més NEU!

2 comentaris:

Anna ha dit...

Clar que si! Fer cursos és ideal i si a més són interessants què més vols? :)
Jo ara n'estic fent dos i realment em falten hores però ja ho diuen que sarna con gusto no pica!

nerona ha dit...

i quins cursos fas ara mateix?